جعبه بکس

در هر کارگاه صنعتی ، تعمیرگاه های خودرو ، کارخانه جات تولیدی و صنعتی و هر سایت عمرانی و ساختمانی جعبه بکس یکی از ابزارهای مورد نیاز و ضروری است که برای باز و بستن انواع پیچ و مهره بکار برده میشود.
استفاده از جعبه بکس مزیت های بسیار بیشتری نسبت به استفاده از بکس تکی و آچارهای تکی دارد که اولین مورد آن میتواند قیمت جعبه بکس باشد. به دلیل مجموعه بودن انواع سری آچار بکس ، جغجغه ، دسته بکس ، رابط و انواع لقلقه و دیگر ابزارهای موجود در جعبه بکس قیمت تمام شده کلی این ابزارها به طور چشمگیری کاهش میابد
نکته مهم دیگر در خرید جعبه بکس کامل بودن ابزارها و آچارهای موجود داخل هر جعبه بکس است که از سایزهای کوچک سری بکس را شامل میشود تا سایزهای بزرگ ، چندین مدل رابط و دسته بکس و ... که برای خرید این ابزارها به صورت تکی وقت و انرژی بیشتری خواهد برد.
مورد بعدی از مزایای خرید جعبه بکس داشتن جعبه فلزی یا پلاستیکی است که برای نگهداری و حمل و نقل آچارها بسیار مورد نیاز و مورد استفاده است و همچنین جهت جمع آوری و عدم مفقود شدن آچارها نیز بسیار مورد نیاز است.
انواع جعبه بکس و ست بکس در سایزها ، درایو ها و انواع مختلفی مانند جعبه بکس ستاره ایی ، جعبه بکس شش گوش ، جعبه بکس اینچی ، جعبه بکس 12 پر و انواع دیگر جعبه بکس و ست بکس.
جعبه بکس ها با تعداد های متفاوتی نیز وجود دارند که هرچقدر تعداد این آچارها بیشتر باشد سری آچار بکس های و تعداد ابزارهای بیشتری داخل جعبه بکس وجود دارد. جعبه ابزار با تعداد ابزارهای داخل ان شناخته میشود و به طور مثال به جعبه بکس 20 پارچه یا جعبه بکس 35 پارچه معروف است.

فروشگاه ابزارآلات ارائه دهنده کلیه محصولات و ابزارآلات فنی است.

 

فروشگاه ایران ایمن ابزار ارائه دهنده کلیه ابزارآلات برقی و شارژی ماند مینی فرز ، تجهیزات آتش نشانی دریل پیچ گوشتی شارژی، انواع کارواش شامل کارواش خانگی و کارواش صنعتی  و محصولاتی مانند چسب ایزوگام ایزوفیکس می باشد.

[ بازدید : 11 ]

[ سه شنبه 31 فروردين 1400 ] 12:16 ] [ iranimenbazar ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]