مینی فرز

مینی فرز یا سنگ مینی که یکی از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین ابزارهاست دستگاهی است که برای برش و ساب انواع سطوح به کار می‌رود. این دستگاه که در دو نوع دسته بلند و دسته کوتاه موجود است. برای کارها و کاربردهای مختلف باید از صفحه مناسب آن که اندازه 115 میلی‌متر (بعضا 125 میلی‌متر) دارد استفاده شود برای مثال برای برش استیل از صفحه استیل بر و برای برش سنگ باید از صفحه سنگبری بهره برد.

برای خرید مینی فرز به نکاتی باید توجه داشت که در ادامه به آن‌ها می پردازیم:


توان: اصلی‌ترین موردی که باید در خرید هر ابزار برقی به آن توجه کرد توان دستگاه است زیرا توان نشان‌ دهنده میزان قدرت دستگاه است. مینی فرز‌ها به طور معمول از 700 تا 1050 وات توان دارند که هر چه توانشان بیشتر باشد قدرت بیشتری نیز دارند.

سرعت : یکی از نکاتی که در مینی‌ فرزها حائز اهمیت است سرعت گردش آزاد و قابلیت تغییر سرعت مینی‌فرزهاست که در فرزهای بزرگتر یعنی فرز آهنگری و فرز سنگبری این قابلیت وجود ندارد. به دلیل وجود قابلیت تغییر سرعت (دیمر) در بعضی از مینی فرزها از آن‌ها می‌توان در کاربردهای مختلف استفاده کرد.

فروشگاه ابزارآلات ارائه دهنده کلیه محصولات و ابزارآلات فنی است.

 

فروشگاه ایران ایمن ابزار ارائه دهنده کلیه ابزارآلات برقی و شارژی ماند دریل پیچ گوشتی شارژی، جعبه بکس، انواع کارواش شامل کارواش خانگی و کارواش صنعتی  و محصولاتی مانند چسب ایزوگام ایزوفیکس می باشد.

[ بازدید : 9 ]

[ دوشنبه 8 دی 1399 ] 11:57 ] [ iranimenbazar ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]